söndag 15 januari 2012

.Lovely Blog Award.

Jag har fått en award av bästaste Lisa. TACK! Det förgyllde min fredagseftermiddag, och värmde ända in i hjärtat.
Precis som Lisa skriver i sin motivering så har vi följts åt under stora delar under våra respektive resor, och våra resor är väldigt lika varandra! Det är fantastiskt att hon nu har en liten Amaya, och att jag har två mirakel i magen!

"Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:



1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
2. Skriva ned de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare...

  • Wilda- För hennes fantastiska bloggande, som får mig att både asgarva, lipa och bli förbannad. Hon är både underhållande och otroligt klok. Mini är lyckligt lottad som får henne som mamma, och Fina M som pappa!
  • Jeane Quidote - Vi har följts åt alltför länge, men jag är väldigt glad att jag lärt känna henne. Hon är en människa med en otrolig envishet och kämparglöd. Och iår är det ÄD på tapeten, och året hon ska bli på tjocken. Punkt!
  • Luiza - Fina Luiza! Som mot alla odds är gravid på naturlig väg. Efter att ha kämpat i över 10 år. Mirakel sker! Hon är två veckor före mig, och hennes blogg är en av mina favoriter!
  • Mikaela - Skriver om livet i London, med barn och bebis i magen. En blogg om allt möjligt som är ett skönt avbrott från alla renodlade IVF-bloggar.
  • Hanna - Coolare katt får man leta efter. Mamma till söta Astrid. Hon har en otroligt skön inställning till livet, och verkar vara som gjord för att vara mamma. Samtidigt som hon även är "bara" Hanna. 

3 kommentarer:

  1. Tack söta söta! Ska svara när det finns lite mer tid.
    Kram så länge!

    SvaraRadera
  2. Meh! Gulle, tack så mycket! Vad glad jag blir :) Ska skicka vidare ikväll när jag sitter framför datorn :) kram

    SvaraRadera
  3. Tack söta du! Är så glad för er skull. Två killar! Wow! Grattis!!! Kram m.

    SvaraRadera