måndag 25 juni 2012

.Hej då.

Nu säger vi tack och hej. Den här bloggen har handlat om vår ofrivilliga barnlöshet och kampen för att få barn - nu när målet är nått vill jag göra avslut.

Jag kommer inte sluta blogga, utan har under dagarna den här bloggen varit låst pysslat med en ny blogg. Den kommer uppdateras sporadiskt, så får vi se vad som blir av det hela, men bloggberoendet finns ju såklart kvar. ;)

Den nya bloggen kommer precis som denna vara öppen, men jag kommer inte lägga ut adressen här utan vill man fortsätta följa oss får man antingen lämna en kommentar med en mailadress (publicerar självklart inte dessa ifall man vill hålla sin mail hemlig.) eller maila på langtaneftertresamhet snabela yahoo.se så mailar jag adressen.(Endast för att jag vill ha lite koll på vilka som läser nu när det inte bara handlar om mig.)

Om ni väljer att inte följa med till den nya bloggen - TACK för att ni följt och stöttat oss under åren som gått. Det har varit ovärderligt!

Kram från mig

5 kommentarer:

  1. Känns sorgligt på något sätt och ändå helt rätt!

    Klart du ska gå vidare, klart du ska göra avslut med den förbannade ofrivilliga barnlösheten! Börja på något nytt, lägga sorgen och hopplösheten bakom dig och låta den som vill läsa få hopp, få läsa om en lång resa som slutat lyckligt.

    Jag vill följa dig (wherever you will go :)) till en ny blogg men mailar dig om det.

    Lev lycklig i alla dina dar, finaste Sara!

    Många varma kramar från Jeane

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Bööööl*
      Du är så fiiin vännen! Och din kommentar värmer en trött mamma!
      Kramar fina du! ❤

      Radera
  2. Jag vill ju självklart fortsätta följa er om jag får :)
    Du kanske kan skriva en kommentar i min blogg med adresssen som jag inte publicerar?
    kram!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Hej jag vill gärna fortsätta läsa eran blogg

    SvaraRadera