fredag 7 maj 2010

.Jiiipppiieeee.

Nu har Jenny, Jannica och jag slagit våra kloka huvuden ihop och satt ett datum för en bloggträff.

Staden som gäller är El Stockholmo och datum vi satt är 21-22 augusti.

Vi kommer boka bord på någon mysig restaurang på kvällen, och under eftermiddagen tycker vi att det vore trevligt med någon lunch/fika/både och, ihop. Förhoppningsvis är vädret fint och då kanske en picknick i någon park kan fungera då en del ju har barn som kanske vill vara med och busa. :)

Sovplatser finns ett par stycken, och kanske någon av er som vill vara med och bor i Stockholm har ytterligare sängplats att erbjuda?

Annars är det bekanta/vandrarhem/hotell som gäller, och detta får man helt enkelt boka in efter eget tycke och smak.

Fler detaljer kommer, men först vill vi gärna se hur många vi kan tänkas bli.
Vad säger ni om detta tjejer??

Anmälan görs på ivftraff2010@gmail.com, senast den 1 augusti.

Har ni några frågor är det bara att hojta, annars ser vi fram emot bra uppslutning och en vääääldans kul helg!

7 kommentarer:

  1. Ah det later jättekul! Om jag har möjlighet att vara i stockholm sa kommer jag definitivt.

    Nu är det snart dags. 2 blastocyster väntar pa oss. Transfer 11.30 :)

    Kram fran Lisa

    SvaraRadera
  2. Elin hermansson8 maj 2010 kl. 18:40

    Låter skoj med bloggträff, hoppas ni får roligt :) vart bor du Sara? Jag såg allt på Facebook att du höll på Hv i smfinalen;) själv bor jag 3,5 mil från Jönköping, så Hv är ju givet för en annan ;)

    kram på dig

    SvaraRadera
  3. Tack för tummarna! Nu har jag tva sma där inne som jag hoppas vill stanna kvar. Nu är det bara att vänta.. Nästan det värsta, eller hur?

    Stor kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Kanontrevligt, bra fixat! :-)
    Kram, kram

    SvaraRadera
  5. Det låter jätte trevligt med en bloggträff, men jag har lite svårt att svara redan nu om jag kommer eller inte. Bor 100 mil ifrån så jag vet inte riktigt hur min sommar kommer att se ut. Men jag ska självklart ha träffen i mina tankar!

    SvaraRadera
  6. Det låter jättetrevligt! =)
    Hoppas vi blir många!


    Ska bli spännande att se om det går att få tag på några billiga tåg eller flygbiljetter...just nu är det nog lite för tidigt att köpa...suck

    SvaraRadera
  7. Gud så roligt! Jag är med, helt klart (förutsatt att det inte händer något trist eller tråkigt på vägen). Men jag har bokat in detta.

    Bor ca 5 mil från Stockholm, så den som är villig att sova över är välkomna:).

    Anmäler mig till uppgiven mailadress:)

    Kram Lila

    SvaraRadera