lördag 10 september 2011

.29 oktober.

Okej, nu är det nog dags.

Den 29 oktober tänkte jag att vi skulle få till en bloggträff i Göteborg.

Jag tänker en träff på något fik/restaurang/hemma hos någon om någon har ytan, på dagen. Och på kvällen går vi ut och äter någonstans för att sen ta kvällen som den kommer.

Är det någon som vill hänga på? Alla ofrivilligt barnlösa, före detta, eller nuvarande. Adoptivföräldrar. IVF-föräldrar. ÄD. You name it. Välkomna!

(Jag undersöker intresset först, sen bestämmer vi något mer exakt. Deal?)

3 kommentarer:

  1. jag såg den inte...tänkte se den imorgon..blev en av mina favoritskräckisar ist.

    vad händer i helgen? stor kram!

    SvaraRadera
  2. Så kul! Jag vill gärna träffas igen!
    Hoppas att fler vill, annars kanske vi kan träffas på en fika.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Träff låter kul! Det var ju så trevligt sist!
    Jag är på. :o)

    kram

    SvaraRadera