lördag 10 september 2011

.Min älskade.




ÄLSKAR!!!

4 kommentarer:

  1. Hej vännen. Tack för din kommentar, den värmde hela mitt hjärta.
    Saknar dig med och skulle mer än gärna träffas när du är i Stockholm, tror jag kan få med Anders också =). Ska bli jättemysigt.

    Såg att du utlyst bloggträff, och jag skulle gärna komma på den, men jobbar hela den helgen, är det möjligt att skjuta på den 1 helg? Till November? Jag vill verkligen inte missa det...Även där , får jag med mig Anders, men han är nog inte med på middagen sen , hehe. Kanske känns lite knas för de andra att jag kånkar med min man, eller vad tror du?

    Tänk på det, så bestämmer vi något. Jag hoppas innerligt att det går att flytta fram träffen.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Fotograf: Matilda "The one & only" Andersson

    SvaraRadera