söndag 11 januari 2015

.Tyst.

Jag ber om ursäkt för att det är så tyst här. Illamåendet och spyorna har däckat mig helt.

Det som hänt sent sist är att vi fick se ett litet hjärta slå den 22 december.  Eller rättare sagt jag, och min yngsta syster. Pappa Ante fick snällt vara hemma med tvillingarna efter att han och barnen varit magsjuka. *panikmenjagklarademig*

Sen blev tyvärr illamåendet ännu värre och det var två tuffa veckor när barnen var lediga från förskolan.

I onsdags fick jag inse att jag inte redde ut det på egen hand utan kontaktade vården.
Så i onsdags var jag på sjukhuset här i Lidköping för att få dropp under dagen. Som bonus fick jag även se en liten bebis som börjat få armar och ben samt röra sig. ❤

På torsdagen var det dags igen. In för två liter dropp. På eftermiddagen bedömdes det dock att jag behövde läggas in så det bar av till sjukhuset i Skövde för inläggning.

Så,  tors kväll till idag har jag pumpats full med dropp, fastat och sen fått hjälp med att smyga igång ätandet. Nu är jag hemma på permission och hoppas jag ska klara av att vara hemma nu.

Det är alltså det senaste. På tisdag väntar inskrivning hos barnmorskan, i övrigt tar vi en dag i taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar