måndag 10 november 2014

.Sprutdag 2 och 3 - IVF 4 - Syskonförsök 1.

Igårkväll togs spruta nummer två och ikväll är det dags för nummer tre.

Har idag släpat omkring på migrän hela dagen samt har ont i magen från och till så hoppas det sistnämnda är ett tecken på att det händer något i magen.  😃

Det förstnämnda hoppas jag är slumpen och inte en biverkning av sprutorna. Även om Gonal-F har huvudvärk som vanlig biverkning.(Vilket ofta leder till migrän för mig.)

Men - känner mig fortfarande positiv och pirrig. Nedräkning för torsdagens ultraljud pågår.

Håll tummarna för att det ser bra ut då!

2 kommentarer:

  1. Är det samma slags behandling som när ni fick killarna? Har ni försökt på egen väg under tiden? Säkert dum fråga men undrar bara :) Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga frågor är dumma :)

      Det är inte riktigt samma, den här gången kör vi korta protokollet, vilket innebär att man skippar nässprayen och går direkt på sprutor..

      Och ja, man kan väl säga att vi försökt på egen hand. Inte skyddat oss, och jag känner när jag har ägglossning. Men ja, vi vet ju att det inte går på egen hand så..

      Tack!

      Radera