tisdag 11 november 2014

.Sprutdag 4 - IVF 4 - Syskonförsök 1.

Här rullar dagarna på. Migrän fortsatt, men känns ändå överkomligt. Börjar känna av magen också tror jag. Svullen, öm och lite "full" i magen redan.

Det återstår att se på torsdag om det är inbillning eller kan stämma. 😃

125 IE med Gonal-F dag1-4. Imorgon sänkning till 112,5 samt tillägg av 0,25 Orgalutran. På torsdag får jag fortsatta ordinationer. 

Hoppas få besked om när det är dags för äggplock, även om jag tippar på ytterligare ett ultraljud innan vi får tid för ÄP.

Hur många dagar har ni fått spruta innan ÄP vid korta protokollet utan spray?

2 kommentarer:

  1. 10 dagar med GF/orgalutran + ägglosningssprutan. Så 11 dagar totalt. Håller mina tummar blå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda! <3

      Hoppas det blir något liknande för mig, så det tar på't.. :-)

      Kram

      Radera