fredag 14 maj 2010

.Släpp tummarna fria.

Det är kört. Jag har färgade flytningar. Jag tog givetvis ett test också, och det var minus.

Jag tar lite semester nu. Känner mig inte så ledsen som jag trodde jag skulle göra, utan är mest tom och trött. Vet inte hur länge jag orkar hålla på med detta.
Det tär ju så otroligt, både på psyket och förhållandet så frågan är om det är värt det..

Ska ringa Sahlgrenska sen och så får vi se vad dem säger.

Tack för alla tummar och hejar-rop, om embryot hade haft öron hade h*n definitivt stannat!!

23 kommentarer:

  1. Puss!! Iris hälsar att barn är överskattade och att katter minsann är fantastiska varelser. Hon är ju som en liten bebis, som väcker mig på nätterna, skriker när hon inte får som hon vill och dessutom får jag torka spyor och ta hand om hennes kiss och bajs ;) (okej, jag vet - det är inte samma sak...)

    SvaraRadera
  2. FUCK IT ! här hade man alla förutsättningar i världen på att det skulle funka och så skiter det sig ändå ! Jag börjar oxå fundera på om det är värt det, hur mycket ska man orka ?? har tyvärr inget positivt att säga, då jag mår precis lika skit som du ! Men skickar en kram i alla fall.
    // M - http://ledsenihemlighet.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Amen va fan! Jag blir så jäkla ledsen! Helvetesjäklaskit...
    Precis samma sak hände ju oss för lite sen och jag orkade iaf inte höra "det kanske bara är en nidblödning". För just nu är det skit.
    Massa med kramar!

    SvaraRadera
  4. Nej!! Det är fan inte rättvist! Har tänkt så mycket på dig och hoppats. Blir så svårt att här säga allt man känner och verkligen vill få fram. Men jag längtar tills vi ses!!!

    Sänder massor med kramar till dig vännen!

    SvaraRadera
  5. Nej så himla tråkigt. Jag är verkligen ledsen att det inte gick vägen den här gången.

    Många kramar till dig

    SvaraRadera
  6. Jag är så, så ledsen för er skull!
    Vet precis den känslan du beskriver. Har ju haft den själv ett antal gånger...

    Följ ditt hjärta!
    Ta hand om varann!
    Tänker på er!
    Kramar i massor/
    Luiza

    SvaraRadera
  7. So so sorry! Jättetråkiga nyheter för er båda.

    Tänker på er och önskar er en härlig helg.

    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  8. Tråkigt att läsa. Just tomheten känner jag igen. Det går verkligen upp och ner med känslorna när man försöker skaffa barn! Ibland är man jättepositiv för att nästa stund känna att man lika gärna kan ge upp. Släpper inte tummarna ändå, hoppas på nästa gång :)

    SvaraRadera
  9. Hittade till din blogg för några dagar sedan. Tycker det är så ledsamt att det inte gick vägen för er denna gången heller. Finns inga ord som direkt tröstar i denna stund... Ta hand om varandra!
    /Catrin

    SvaraRadera
  10. Usch! Ledsen för din skull, väldigt ledsen!
    Ta lite semester från IVF:andet ett tag nu tycker jag. Det kommer nya dagar. Kramar till dig

    SvaraRadera
  11. Har följt din blogg ett tag utan att kommentera. Blir ledsen när jag läser att det verkar misslyckats... Har vart där många gånger och vet att inga ord hjälper. Kram på dig ialla fall! /Linda

    SvaraRadera
  12. men skrutt!!! vad är detta?! jag hade ju bestämt!!

    kram!!

    SvaraRadera
  13. :( :( :(
    Jag är så ledsen för er skull.

    Önskar det fanns något jag kunde säga eller göra. Kommer du på något är det bara att höra av sig.

    Men jag vet hur det känns, att vara där du är nu, och det finns inget som hjälper. Förutom tid.

    Tänker på dig.
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Usch va tråkiga nyheter, fy vad livet kan kan vara jäkligt orättvis! kram på dig!

    SvaraRadera
  15. Jag är så ledsen för din skull.. ta hand om varandra, Kram!

    SvaraRadera
  16. Nu läser jag bara ditt inlägg, jag var inte hemma under helgen.
    Jag är jätteledsen för din skull, jag var så säker på att det ska gå vägen för er den här gången.
    Skickar massa styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  17. Vannen, fy sjutton vad trakigt. Jag trodde verkligen att det hade gatt vagen. Det ar sa himla orattvist och tufft i den har karusellen. Vet precis hur det kanns... Och inga ord hjalper. Ta hand om varann, var arg, ledsen och besviken. Orken och motivationen kommer tllbaks. Du ar starkare an du tror!

    Jag tanker pa er!

    Stor stor kram fran Lisa

    SvaraRadera
  18. Men va tråkigt! Känner så med er! Skit att det inte skule funka nu heller:( Stora kramar till er båda!

    SvaraRadera
  19. Åh vad tråkigt att det inte gick! Har tänkt på dig över helgen och berett mig på att gå in här och gratta. Tänker på dig nu också, ta hand om dig. Stor kram.

    SvaraRadera
  20. Åh nej!!! Så ledsen för er skull. Jag fortsätter hålla tummarna för att ERT barn snart kommer till er (& när det gör det så kommer det att vara värt allt slit & alla tårar!). Förstår att det är tungt nu. Stor kram till dig!!! /Hanna

    SvaraRadera
  21. Stackare! Vad trist. Skickar en kram! Ta hand om er!

    SvaraRadera
  22. Jag har inte varit inne och läst på några dagar, och jag är väldigt ledsen för eran skull.

    Jag hoppas ni kommer få en bra sommar att ladda era batterier på och sedan att ni får plussa efter sommaren!

    Kramar Elin

    SvaraRadera