lördag 26 februari 2011

.Dyyyrt.

Nästan 10 000 kronor fattigare, och säkert ett par kilon lättare.

Tre garderober, en dubbelsäng med gavel.
Åtta innerlådor till garderoberna, sex paket golv till köket, ny lampa, fem paket ljus, handtag, filtar mm.

TUNGT säger jag bara.
Så tungt att när vi kom utanför varuhuset och skulle bort till bilen så blev det tvärstopp för mig. Massa grus och en svag flicka på 158 cm och ganska få kilon resulterade i att A fick gå bort med sin, ännu tyngre, vagn och jag fick stå kvar och vänta. Sen fick han ta min vagn också.

Så, lite fattigare och rätt lättade parkerar vi oss nu i soffan med lite vin och melodifestivalen..

Pssst, imorgon kommer rolig info, så kika in då!

4 kommentarer:

  1. Gud så skoj att få renovera och pynta hemma, vill jag också göra!!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med lite rolig info, nåt att se fram emot!

    Jag tyckte att ni fick mycket för era pengar, nu blir jag ännu mer sugen på att ta en tripp till ikea :-)

    SvaraRadera
  3. Jag = avis på alla spenderade pengar. Vill också handla:)!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir snyggt iaf!

    SvaraRadera