lördag 26 februari 2011

.Favorit i repris - Bloggträff.

Då var det dags igen för bloggträff, vi kör en favorit i repris från 2010 års träff!(Mer inlägg finns under kategoin bloggträff 2010.)


Alla är välkomna som på något vis är/har varit/är på väg in i ofrivillig barnlöshets-världen.

Jenny, Lila, Jannica och jag har planerat in en bloggträff den 21-22 maj 2011.
Plats: Stockholm.

Vi ses strax efter lunch på lördagen för en fika/lunch, tjötar och delar sen på oss för att vila/fräscha till sig. På kvällen möts vi igen för middag på en trevlig restaurang och sen får vi se vart kvällen slutar.

Beroende på hur många vi blir så är vår vision att ha en aktivitet på söndagen som berör ämnet ofrivillig barnlöshet (tex föreläsning eller liknande)

Vilka är med?

Eftersom vår vision är att boka in en aktivitet på söndagen är det bra om ni som vill medverka gör en intresseanmälan senast 31 mars (som inte är bindande på något sätt), dock senast 10 maj 2011 behövs ert slutgiltiga ja/nej.

Anmälan görs på ivftraff2011@yahoo.se.

Observera!
Även ifall vi har en förhoppning om att kunna lösa boende på samma ställe så får man under tiden ordna/boka sitt eget boende till dess att ny information dyker upp på våra bloggar under våren.


Tillägg:
Vi vill bara tillägga att ni som är anonyma på era bloggar givetvis också är välkomna.
Inga bilder eller namn på personer som vill fortsätta vara anonyma efter träffen kommer publiceras.

Bara så ni vet. :)

8 kommentarer:

  1. Vad kul :-)))!
    Jag har mejlat!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kommer tyvärr missa även denna bloggträff. Har BF datum 14/6 så vågar inte planera in någon resa så nära inpå.
    Får erkänna att jag också skulle känna mig lite obehaglig till mods om jag kom med magen i vädret när jag vet att det är så många som kämpar och lider. Numera när jag bloggar får jag ett sting av dåligt samvete om jag gnäller över något för jag vet ju att jag är där så många vill vara...
    Hoppas ni får ett par härliga dagar - det är verkligen härligt med den sammanhållning och det stöd som finns här bland alla barnlöshetsbloggare.

    SvaraRadera
  3. Så roligt! Det måste jag fundera på :)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Jag ville bara säga att jag förmodligen vill vara med denna gång =)!
    Jag mailar dig när jag tittat på datumet =)!

    Ha en fin dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Åh jag blev jätte sugen på att komma, tills jag kom på att jag ska jobba en månad med start 9:e maj, så det sket sig tyvärr för mig :-(

    SvaraRadera
  6. Hej vännen, missar det här aret ocksa. Men himla bra initiativ, och jag hoppas verkligen att vi far möjlighet att ses nan gang.

    Tack för din gulliga kommentar! Det är en ganska underbar period just nu och rädslan har släppt även om oron alltid kommer finnas där.

    Nu haller jag stenhart pa att det här blir den sista mensen för dig pa vääääldigt länge!

    Stor kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Vilket finfint initiativ, jag har mejlat! :-)

    SvaraRadera
  8. Skulle vara kul att komma, få ett ansikte på alla man läser om och följer dagligen, men tyvärr jobbar jag just den helgen.
    Önskar er ändå ett par trevliga dagar!

    SvaraRadera