måndag 12 september 2011

.Tillägg angående bloggträffen.

Bloggträffen är, trots namnet, även för er som inte bloggar. Välkomna!

 Och klantig som jag är missade jag att jag jobbar den 29 oktober, så skjuter fram träffen till lördagen efter. Så 5 november är det som gäller. I Göteborg.

 Lite mer information finner ni HÄR

Intresseanmälan kan ni göra via en kommentar, men lämna isåfall din e-post, då information kommer skickas ut längre fram, eller på min mail; langtaneftertresamhet @ yahoo . se.(Ta bort mellanrummen..)

För er som är anonyma kommer givetvis inga foton eller namn publiceras på någons blogg, utan godkännande. Så även om man är anonym i bloggvärlden så är man varmt välkommen!

Är ni nyfikna på tidigare träffar, kolla under kategorin Bloggträff 2010 och Bloggträff 2011, till höger.

Intresseanmälan behöver vara hos mig senast den 6 oktober, därefter kommer mer information att komma ut via mail.

Frågor? Shoot!

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är ledig den 5 november oxå, så jag kommer =)
    Min mailadress är myssnuff@hotmail.com

    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad ledsen jag blir när jag ser att datumet är ändrat :( Jag var inte med i våras i Sthlm och ångrade det och såg därför framemot höstens träff extra mycket. Vi åker utomlands så tyvärr kan jag inte delta...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, det hade varit så roligt. Typiskt att man jobbar den helgen :( Men nästa gång kanske....!
    Fortsätter hålla tummarna för er, hoppas hoppas!

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  4. Lo heter jag och är från Sthlm!

    SvaraRadera
  5. Åh, det hade varit så roligt. Men dels kan jag inte det datumet, och så har vi så mycket andra utgifter den här hösten så jag får lägga band på mig.
    Hoppas ni får riktigt roligt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag vill komma om det stämmer med kalendern. Min mail är 9manader@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej sötis! Så roligt att du drar igång en bloggträff....jag kan inte den 5:e. Jag är i USA då, men "nästa" bloggträff hänger jag på eftersom de två tidigare har varit så härliga!

    Kramis Lila

    SvaraRadera
  8. Jag skulle jätte gärna vilja komma men ska kolla i kalendern först.
    Info kan annars skickas till: candra_69@hotmail.com

    SvaraRadera