söndag 16 maj 2010

.Blogaward.


Jag har fått en award av söta Anna. Jag har fått den här tidigare för några månader sedan och skrev då sju fakta, men jag gör den igen eftersom det är ett tag sen. :)
  1. Jag är väldigt kort, bara 158 cm över havet.. :)
  2. Jag ÄLSKAR fläsk med löksås. Det är favoriten alla dagar i veckan och även det som önskades när jag var hemma på semester från aupair-jobbet i Tyskland.
  3. Jag är otroligt mörkrädd. För några år sedan kunde jag inte sova när A var på tjänsteresa etc. Har dock gått framåt och nu klarar jag sova själv i alla fall. :)
  4. Jag har även kraftig höjdskräck, och är därför sjukt stolt över att ha hoppat fallskärm.
  5. Jag drömmer om att öppna hunddagis.
  6. Jag är grym på att hålla hemligheter, och blir pga detta ofta tilldelad äran att få veta hemliga saker av mina vänner. :)
  7. Min favoritfärg är grönt. Båda på inredning och kläder, även vår bil är grön! :)

Jag ska ju ge denna vidare, och förutom att jag vill ge tillbaka den till Anna så vill jag också skicka vidare den till följande:

  1. Tonci
  2. Jenny
  3. Joanna
  4. Lisa
  5. Åsa
  6. Toksnippa

Jag gillar såklart er andra också, men regler är ju regler. ;)

2 kommentarer:

  1. TACK söta du för blogaward:o))
    <3<3<3
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tack söta! :-D

    Älskar också fläsk med löksås!

    SvaraRadera